مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-21اقتصادي

از برگزاری نمایشگاه هوایی دبی چه خبر؟


گزارشات حاکی از آن است که قرار است نمایشگاه هوایی دبی طی سال جاری با اتخاذ برخی سیاست ها برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مقامات شهر دبی اعلام کردند که قرار است امسال نمایشگاه هوایی دبی که یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعت هوانوردی در جهان به شمار می رود و سالانه میلیاردها دلار قرارداد در آن امضا می شود، با ظرفیت محدود در ماه نوامبر برگزار شود.

البته انتظارات زیادی نسبت به بسته شدن قراردادهای هوایی برای خرید و فروش هواپیماها بین شرکت های هواپیمایی و شرکت های سازنده برای نمایشگاه امسال وجود ندارد؛ چراکه بسیاری از شرکت های هواپیمایی هم اکنون با کمبود نقدینگی مواجه شده و از طرف دیگر تقاضا برای مسافرت های هوایی در جهان هم تا رسیدن به سطح پیش از شیوع کرونا فاصله زیادی دارد.

البته وجود برخی اختلافات منطقه ای از یک سو و تنش های میان ایران و آمریکا هم بر نحوه برگزاری این نمایشگاه و اتفاقات آن اثرگذار خواهد بود.

  قرار است نمایشگاه هوایی دبی روز 14 تا 18 نوامبر سال جاری در این شهر برگزار شده و احتمالا نخستین رویداد هوایی بزرگی خواهد بود که پس از همه گیری کرونا اتفاق می افتد؛ چراکه شاهد لغو شدن دو نمایشگاه هوایی در اروپا در دو سال 2020 و 2021 بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری نمایشگاه هوایی دبی چه خبر؟

از برگزاری نمایشگاه هوایی دبی چه خبر؟