مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-21سياسي

تشکیل شورای مقررات زدایی و وحدت رویه در تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به معاونین و مدیران کل مستقل ستادی این سازمان تشکیل شورای مقررات زدایی و وحدت رویه این سازمان را اعلام و سازوکار فعالیت این شورا را مشخص کرد.

- ، براساس بخشنامه صادر شده از سوی مصطفی سالاری مقررات زدایی و وحدت رویه، تنقیح، تجمیع، تلخیص و اصلاح بخشنامه ها در راستای شناسایی و حذف موارد هم پوشانی، متعارض و تکراری بخشنامه ها و دستورالعمل ها و همچنین برداشت واحد و یکسان از بخشنامه ها، دستورالعمل ها و دستورهای اداری انجام می شود.

تسهیل آگاهی و تسریع دسترسی جامعه هدف به ضوابط و مقررات سازمان و مقررات زدایی، ارائه بهتر خدمات و حمایت های سازمان به جامعه هدف، افزایش شفافیت در عملکرد سازمان، اعمال قوانین و مقررات و آرا هیأت عمومی جدید و در نهایت رعایت اصل سه جانبه گرایی از دیگر اهداف و نتایج مقررات زدایی و وحدت رویه است.

موارد و مفاد اصلاحی مرتبط با موضوعات تنقیح، تجمیع یا تلخیص شده و یا اصلاح و رفع ابهام از بخشنامه های مزبور، پس از طرح در شورای مقررات زدایی و وحدت رویه سازمان و لحاظ مفاد اصلاحی یا جدید در بخشنامه تجمیع شده و پرهیز از صدور بخشنامه مستقل جداگانه و با ابلاغ ویرایش جدید بخشنامه تنقیح؛ تجمیع، تلخیص و اصلاح شده، انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای مقررات زدایی و وحدت رویه در تامین اجتماعی

تشکیل شورای مقررات زدایی و وحدت رویه در تامین اجتماعی