مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21سياسي

تشکیل 430 هزار پرونده تخلف در اردبیل/28 هزار مورد منجر به سازش شد


رییس کل دادگستری استان اردبیل از تشکیل 430 هزار پرونده تخلفاتی در اردبیل خبر داد و گفت: 28 هزار فقره از این تعداد با سازش و صلح مختومه شده است.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 430 هزار پرونده در طول یکسال در دادگستری استان رسیدگی شده که تعداد 100 هزار پرونده آن مربوط شوراهای حل اختلاف است که خوشبختانه با تلاش و کوشش اعضا و دبیران شورای حل اختلاف 28 هزار فقره با صلح و سازش مختومه شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات شاخص شوراهای حل اختلاف به ویژه کار گروه جهادی استان اخذ 17 مورد رضایت در سال گذشته در اجرای حکم قصاص بوده است.

رییس کل دادگستری استان پیشگیری از وقوع جرم را یک اصل پذیرفته شده دانست که طبق قانون بر عهده قوه قضاییه گذاشته شده و در دادگستری استان اقدامات قابل توجهی در این راستا برداشته شده است که نمود موفق و اخیر آن اقدام قابل قبول و مطلوب ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان بود که خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته شاهد برگزاری انتخابات با کمترین تخلفات در استان بودیم به طوری که فقط برای 4 نفر در استان پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام کثیرلو گفت: یکی از ابتکارات لازم در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی راه اندازی 17 گشت تلفیقی قضایی و انتظامی در اردبیل و 35 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 430 هزار پرونده تخلف در اردبیل/28 هزار مورد منجر به سازش شد

تشکیل 430 هزار پرونده تخلف در اردبیل/28 هزار مورد منجر به سازش شد