مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21اقتصادي

فعالیت 7000 تعاونی با 4 میلیون عضو در خراسان رضوی


سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به فعال بودن 7 هزار تعاونی با 4 میلیون عضو در استان، گفت: خراسان رضوی جزو استان های موثر در حوزه تعاون کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در مراسم آغاز به کار شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی که امروز در سالن همایش های روزنامه قدس برگزار شد، رضا زحمتکش با بیان اینکه کمبود یک شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه در خراسان رضوی احساس می شد، گفت: با برگزاری جلسات مشورتی مقرر شد تا به منظور بهره مندی فعالان حوزه رسانه خراسان رضوی این مجموعه راه اندازی شود.

رییس هیأت مدیره شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی با اذعان به این مهم که افراد مختلفی در انتشار و به روز شدن یک رسانه دخیل هستند، ولی مورد غفلت قرار گرفتند، اظهار کرد: با راه اندازی این شرکت تعاونی تمامی افراد فعال در رسانه ها با عضویت از مزایای آن بهره مند می شود.

وی استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل دستگاه های خراسان رضوی برای خدمت به اصحاب رسانه خراسان رضوی را از اهداف تشکیل این شرکت تعاونی عنوان کرد و یادآور شد: با اتخاذ تصمیم در هیات مدیره، فرآیند عضوگیری و ثبت نام در این شرکت تعاونی به صورت الکترونیکی و بسیار سهل و آسان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7000 تعاونی با 4 میلیون عضو در خراسان رضوی

فعالیت 7000 تعاونی با 4 میلیون عضو در خراسان رضوی