مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21ورزشي

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار شد


مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بصورت وبینار در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- ، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، داود عزیزی رییس فدراسیون، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

این مجمع با هدف بررسی عملکرد مالی و فنی فدراسیون در سال گاذشته و تصویب برنامه های سال جاری فدراسیون تشکیل شد و پس از ارائه گزارش داود عزیزی رییس فدراسیون پیرامون برنامه های این فدراسیون در سال گذشته در ابعاد همگانی، قهرمانی و آموزشی، همچنین گزارش های حسابرس، بازرس و خزانه داری، این گزارش ها مورد تایید مجمع واقع شد.

در این مجمع اعضای هیات رییسه به همراه نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، خزانه دار و بازرس فدراسیون بصورت حضوری مجمع را دنبال و رؤسای هیات های استانی نیز بصورت وبینار در این مجمع شرکت کردند.

برخی از روسای هیات های استانی هم به ارائه نظرات خود پرداختند؛ کلیپهایی از پیشکسوتان بزرگ و صاحبنام این رشته و همچنین عملکرد تنیس در سال گذشته پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار شد