مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21اقتصادي

مجتمع فولاد چهاربرج میاندوآب راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد چهاربرج با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی راه اندازی می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد چهاربرج با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی راه اندازی می شود.

نادر صادقی امروز 31 خرداد در جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع احداث و راه اندازی مجتمع فولاد چهاربرج میاندوآب گفت: سرمایه گذار این پروژه قصد دارد مجتمع تولید فولاد و صنایع وابسته را در ناحیه صنعتی چهاربرج شهرستان میاندوآب احداث کند.

وی با بیان اینکه این سرمایه گذار چند واحد مشابه را احداث کرده است افزود: این سرمایه گذار دارای تجربه و سرمایه کافی بوده و می تواند بدون نیاز به تسهیلات بانکی این واحد را اجرایی کند.

معاون استاندار اظهار کرد: در این جلسه تمام عوامل و دستگاههای ذی ربط مربوطه در ارتباط با راه اندازی و استقرار این واحد در فرمانداری میاندوآب حضور یافته و با توجه به اینکه سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته در این راستا حداکثر مساعدت و همکاری برای استقرار سریع انجام گرفت.

صادقی با بیان اینکه با راه اندازی این مجتمع بیش از 1100نفر اشتغال زایی می شود، تصریح کرد: در فاز اول این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فولاد چهاربرج میاندوآب راه اندازی می شود

مجتمع فولاد چهاربرج میاندوآب راه اندازی می شود