مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-21سياسي

جمعیت و خانواده اولویت سازمان تبلیغات اسلامی گیلان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، اولویت سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال 1400 را جمعیت دانست و تاکید کرد: در همه حوزه های تبلیغ به مسئله جمعیت پرداخته خواهد شد و جمعیت و خانواده و استحکام بنیان خانواده و کاهش طلاق را به عنوان اولویت دنبال می کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، اولویت سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال 1400 را جمعیت دانست و تاکید کرد: در همه حوزه های تبلیغ به مسئله جمعیت پرداخته خواهد شد و جمعیت و خانواده و استحکام بنیان خانواده و کاهش طلاق را به عنوان اولویت دنبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در جمع خبرنگاران که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست در جوار مزار شهدا را نوعی فرهنگ سازی دانست و اظهار کرد: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم در دنیا و هم در آخرت باید در محضر شهدا پاسخگو باشند.

وی ضمن قدردانی از خلق حماسه باشکوه ملت ایران در پای صندوق های رای علیرغم هجمه شدید رسانه ای و تبلیغاتی دشمن، افزود: ملت ایران با این حضور پرشور و آگاهانه حماسه آفرین شدند و لذا دین مسئولان به مردم برای خدمتگزاری به آنان بیش از پیش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ضریب حضور مردم در انتخابات امسال را چند برابر انتخابات های گذشته دانست و تصریح کرد: علاوه بر وجود شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت و خانواده اولویت سازمان تبلیغات اسلامی گیلان است

جمعیت و خانواده اولویت سازمان تبلیغات اسلامی گیلان است