مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-21سياسي

آغاز برخورد قانونی با دارندگان پمپ های آب غیرمجاز


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از آغاز برخورد قانونی با دارندگان پمپ های آب غیرمجاز خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از آغاز برخورد قانونی با دارندگان پمپ های آب غیرمجاز خبر داد.

مهرداد خورسندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی نصب تعداد زیادی پمپ غیرمجاز بر روی شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای تحت پوشش که منجر به کاهش شدید فشار، قطع آب و اختلال در امر آبرسانی عادلانه به مردم شده بود، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نامه ای از دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان درخواست مجوز قانونی برای برخورد با افراد متخلف را ارائه داد.

وی گفت: خوشبختانه با این درخواست موافقت و اجازه برخورد با مشترکین پرمصرف، مشترکینی که تظاهر به استفاده ناصحیح از آب در شرایط فعلی می کنند و مشترکینی که اقدام به نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه کرده اند، صادر شده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بر همین اساس از ابتدای هفته جاری عملیات شناسایی و قطع انشعاب مشترکان متخلف آغاز شد و گروه های مروج مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان با همراهی مأموران نیروی انتظامی اجازه دارند ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برخورد قانونی با دارندگان پمپ های آب غیرمجاز

آغاز برخورد قانونی با دارندگان پمپ های آب غیرمجاز