مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-21سياسي

دنبال تغییر کاربری شرکت فرنخ و مه نخ نیستیم


رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه نباید موضوع شرکت فرنخ و مه نخ را با پرونده شرکتی مثل پوشش مقایسه کرد، گفت: دنبال تغییر کاربری شرکت فرنخ و مه نخ نیستیم.

- ، حجت الاسلام نوراله قدرتی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به مشکل شرکت فرنخ و مه نخ اظهار کرد: موضوع شرکت فرنخ مه نخ نزدیک به بیش از 15 سال است که مطرح و شرکت نیز متوقف شده است.

وی با بیان اینکه حدود هفت سال قبل کل شرکت حتی ماشین آلات آن جز یک سوله تخریب و یا به فروش رسیده بود، افزود: قبل از سال 96 نزدیک به 12 سوله این شرکت تخریب شده بود.

قدرتی اضافه کرد: تنها یک سوله با ظرفیت حدود 200 کارگر مشغول به کار بوده و ما نیز تا الان آن را حفظ کردیم و اجازه ندادیم این سوله نیز به سرنوشت بقیه سوله ها تبدیل شود.

وی بیان کرد: حدود 700 کارگر مطالبه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان داشتند و علی رغم طلب بانک که دیرکرد اضافه می شد، ارزش پول این کارگران کمتر می شد.

رییس کل دادگستری عنوان کرد: طبق مصوبه شورای اقتصاد مقاومتی استان قزوین مقدار آهن و دیوار باقیمانده برای طلب کارگران به فروش رسید تا بتوان بخشی از بدهی کارگران را که چندین سال بود باقی مانده بود پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه مزایده برگزار شد و مدیرعامل جدیدی برای آن منصوب شد، تصریح کرد: کل مشکل 15 ساله شرکت را با حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال تغییر کاربری شرکت فرنخ و مه نخ نیستیم

دنبال تغییر کاربری شرکت فرنخ و مه نخ نیستیم