مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-21سياسي

نخستین اولویت اقتصادی دولت آینده چیست؟


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید بازگشت اعتماد مردم و بازسازی سرمایه اجتماعی در دولت آینده نقش مهمی در مسیر تحقق اهداف اقتصادی دارد.

- نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید بازگشت اعتماد مردم و بازسازی سرمایه اجتماعی در دولت آینده نقش مهمی در مسیر تحقق اهداف اقتصادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا انصاری در قالب برنامه رو در رو با رییس جمهوری آینده در اتاق بازرگانی ایران، گفت: یک دولت و دستگاه اجرایی برای دست یابی به اهداف و برنامه های خود از سویی نیاز به وحدت در تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرا دارد و در این مسیر باید گام هایی مهم بردارد.

از سوی دیگر نیاز به نهایی شدن مقدماتی دارد که امکان اجرای سیاست هایش را فراهم کنند.

به گفته وی، به نظر می رسد با برخی تحولات بین المللی، می توان امیدوار بود که در دولت آینده شرایط بهتری برای پیگیری برنامه ها و اهداف اقتصادی فراهم باشد و بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش فشار بر اقشار کم درآمد به عنوان یک اولویت مهم با قدرت پیگیری شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تمرکز بر نفت یا سرمایه های خارجی، اقتصاد ایران را از اهداف فعلی خود دور می کند، بیان کرد: ما وقتی از رشد و جهش تولید صحبت می کنیم و امسال نیز سال مانع زدایی نامیده شده، قطعا باید به سمت فعال کردن ظرفیت های داخلی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اولویت اقتصادی دولت آینده چیست؟

نخستین اولویت اقتصادی دولت آینده چیست؟