مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-21سياسي

معرفی 92 مدیر و کارمند فارس به مراجع قضایی


به دنبال انجام ماموریت های این اداره کل طی سال 99، تعداد 92 نفر از مدیران و کارمندان دوایر استان به مراجع قضایی و 186 نفر به مرجع رسیدگی به تخلفات اداری مرتبط، - ایسنا/فارس مدیرکل بازرسی استان فارس گفت: به دنبال انجام ماموریت های این اداره کل طی سال 99، تعداد 92 نفر از مدیران و کارمندان دوایر استان به مراجع قضایی و 186 نفر به مرجع رسیدگی به تخلفات اداری مرتبط، معرفی شدند.

کاظم اکرمی دوشنبه 31 خرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی به جد در دستور کار بازرسی استان است، ادامه داد: در سال گذشته 46 بازرسی برنامه ای و 120 بازرسی موردی از دستگاه های اجرایی انجام شده که خروجی آن معرفی 278 مدیر و کارمند به مراجع قضایی و تخلفات اداری است.

بازرس کل استان فارس همچنین با اشاره به اقدامات بازرسی برای رفع موانع تولید توضیح داد: بازرسی استان در کنار دستگاه قضایی رونق تولید و رفع موانع تولید را به صورت ویژه پیگیری می کند که بر این اساس عملکرد بانک های استان بررسی و تذکرات لازم داده شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری فارس نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: اتقان آراء قضایی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری، رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان است که در سند تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 92 مدیر و کارمند فارس به مراجع قضایی

معرفی 92 مدیر و کارمند فارس به مراجع قضایی