مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-21اقتصادي

آزادسازی قیمت سبوس/ برنامه ریزی برای تنظیم بازار گوشت قرمز


براساس آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار مقرر شد عرضه تمامی سبوس تولیدی استحصالی از گندم یارانه ای و آزاد به صورت مکانیزم عرضه و تقاضا توسط کارخانجات و از طریق ثبت در سامانه های شرکت بازرگانی دولتی ایران به وفور توزیع شود.

- براساس آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار مقرر شد عرضه تمامی سبوس تولیدی استحصالی از گندم یارانه ای و آزاد به صورت مکانیزم عرضه و تقاضا توسط کارخانجات و از طریق ثبت در سامانه های شرکت بازرگانی دولتی ایران به وفور توزیع شود.

همچنین مقرر شد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز قیمت بازار سبوس را در محاسبات شیرخام و سایر محصولات مشمول قیمت گذاری اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن مصوبات صدو چهل و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار آمده است: پیرو تصمیمات بند (13) یکصد و سی و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار (ابلاغی طی نامه شماره 60.

64622 مورخ 1400.

0.

29) در خصوص سبوس و تعیین نرخ آن و همچنین با عنایت به نامه شماره 370.

400.

9803 مورخ 1400.

3.

8 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان پیرامون پیشنهاد تک نرخی شدن قیمت سبوس در جلسه مطرح و با توجه به جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و موافقت وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت که طی آن عرضه تمامی سبوس تولیدی استحصالی از گندم یارانه ای و آزاد به صورت مکانیزم عرضه و تقاضا توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی قیمت سبوس/ برنامه ریزی برای تنظیم بازار گوشت قرمز

آزادسازی قیمت سبوس/ برنامه ریزی برای تنظیم بازار گوشت قرمز