مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-21بين الملل

هشدار دبیرکل اتحادیه عرب درباره انفجار اوضاع در فلسطین


دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، وضعیت در فلسطین هر لحظه آماده انفجار است زیرا هیچ راهکاری برای مساله فلسطین مشاهده نمی شود.

- دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، وضعیت در فلسطین هر لحظه آماده انفجار است زیرا هیچ راهکاری برای مساله فلسطین مشاهده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب تصریح کرد،در دیدارم با نماینده صلح سازمان ملل به او گفتم، شاید بعضی تصور کنند آتش بس برقرار شده است و جامعه بین الملل می تواند پنج یا شش سال به خواب برود اتفاقی که 2014 تا 2021 افتاد و این کاملا اشتباه است.

وی افزود، گواه اشتباه بودن این تصور این است که فلسطینی ها در تمام مناطق فلسطین، کرانه باختری، قدس و غزه با رژیم صهیونیستی درگیر شدند و با وجود همه تخریب هایی که این رژیم در غزه داشت، نتوانست اراده خود را تحمیل کند و این اتفاق نیفتاد.

ابوالغیط گفت، به نماینده صلح اروپا اعلام کرده که وضعیت هر لحظه ممکن است منفجر شود بنابراین باید یک چشم انداز سیاسی وجود داشته باشد.

اروپا باید با آمریکا صحبت کند و این کشور را قانع کند که نظرش را تغییر دهد.

وی گفت، آمریکا تصور می کند که می تواند با برقراری ثبات و آتش بس و انتظار زمان مناسب وضعیت را بهبود ببخشد تا طرف ها به مذاکره بنشینند و این اتفاق نخواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دبیرکل اتحادیه عرب درباره انفجار اوضاع در فلسطین

هشدار دبیرکل اتحادیه عرب درباره انفجار اوضاع در فلسطین