مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-21اقتصادي

صدور 210 مجوز کسب و کارهای اینترنتی در همدان


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از فعالیت بیش از 55 هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: در استان همدان 210 مجوز کسب و کارهای اینترنتی صادر شده است.

- ایسنا/همدان معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از فعالیت بیش از 55 هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: در استان همدان 210 مجوز کسب و کارهای اینترنتی صادر شده است.

بیژن ترابیان دوشنبه 31 خردادماه در جمع خبرنگاران، به مناسبت روز اصناف، اظهار کرد: در سال جاری اصناف بیش از چهار هفته تعطیل بودند تا وضعیت استان از نظر شرایط کرونایی قابل قبول شود.

وی با بیان اینکه بیش از 55 هزار واحد صنفی در قالب 184 اتحادیه در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: امروز اصناف در میدان اقتصاد حرف اول را می زنند به طوریکه بیش از 70 درصد از سرمایه در گردش بازار در اختیار اصناف است.

وی با اشاره به رونق کسب و کارهای مجازی، افزود: امروز با یک رویداد مهم تحت عنوان کسب و کارهای مجازی روبرو هستیم که در بخش های مختلف مربوط به تولید، توزیع و خدمات بازرگانی در شرایط کرونایی مایحتاج مورد نیاز مردم را تأمین می کردند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه در حوزه اصناف در همدان بهترین تجار را داریم، خاطرنشان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 210 مجوز کسب و کارهای اینترنتی در همدان

صدور 210 مجوز کسب و کارهای اینترنتی در همدان