مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21پزشكي

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر ضرورت مهار سویه های جدید کرونا


سازمان جهانی بهداشت (WHO) با توجه به گسترش سویه های مسری تر کروناویروس تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مجدد موارد ابتلا به کووید-19 اقدامات دقیقی را در نظر گرفته و اجرا کنید.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) با توجه به گسترش سویه های مسری تر کروناویروس تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مجدد موارد ابتلا به کووید-19 اقدامات دقیقی را در نظر گرفته و اجرا کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که تعداد کشورهای بیشتری شیوع انواع مسری تر بیماری کووید-19 را تایید کرده اند، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز یکشنبه دستورالعملی را برای کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا صادر کرد تا اقدامات دقیقی را در رابطه با بهداشت عمومی و اجتماعی گسترش داده و اجرایی کنند و همچنین به منظور جلوگیری از بروز یک موج دیگر، روند واکسیناسیون کروناویروس را سرعت بخشند.

پونام ختراپال سینگ مدیر منطقه جنوب شرقی آسیا در سازمان جهانی بهداشت گفت: باید به طور پیوسته تلاش های خود برای آزمایش، ردیابی و قرنطینه افراد آلوده به کروناویروس را تقویت کنیم.

همچنین اجرایی شدن مداخلات اجتماعی مانند رعایت فاصله فیزیکی، بهداشت دستها و استفاده صحیح از ماسک ضروری است.

این اقدامات باید به طور کامل و برای دوره زمانی طولانی تری در مناطقی اجرایی شود که با انواعی از ویروس که از قابلیت انتقال بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر ضرورت مهار سویه های جدید کرونا

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر ضرورت مهار سویه های جدید کرونا