مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21اقتصادي

آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد جنوب استان کرمان


مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد جنوب استان کرمان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد جنوب استان با حضور معاون امور اقتصادی و هماهنگی استاندار کرمان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان و مدیران کل در جیرفت آغاز به کار کرد.

   در این نشست سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان از فرصت های سرمایه گذاری، میزان سرمایه گذاری خارجی استان گزارشی ارائه کرد و پیرامون عملکرد و اهداف پنجره واحد سرمایه گذاری توضیحاتی بیان شد.

شهسواری جنوب استان کرمان را استانی مستعد در زمینه جذب سرمایه دانست و راه اندازی و فعال شدن پنجره واحد در جنوب استان به مرکزیت جیرفت را ظرفیتی مناسب برای کمک به توسعه منطقه دانست.

در این جلسه مدیران کل جنوب استان کرمان موانع و مشکلات صدور مجوز های سرمایه گذاری در منطقه را عنوان کرد و همچنین پیشنهاداتی در جهت تسریع دریافت مجوز سرمایه گذاری را ارائه کردند.

در حاشیه این نشست مهرابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان باید مرکز امید سرمایه گذاران باشد.

وی افزود: در این راستا سامانه اینترنتی پنجره واحد سرمایه گذاری راه اندازی شده تا خدمات مورد نیاز از طریق این سامانه به سرمایه گذاران ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد جنوب استان کرمان

آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد جنوب استان کرمان