مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21ورزشي

نگاه فدراسیون به تکواندو ملی و جهانی باشد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر نگاه فدراسیون به تکواندو استانی باشد، خطای استراتژیک انجام داده و باید نگاه فدراسیون به اصفهان، - ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر نگاه فدراسیون به تکواندو استانی باشد، خطای استراتژیک انجام داده و باید نگاه فدراسیون به اصفهان، ملی و جهانی باشد.

سید محمد طباطبایی امروز (سه شنبه- 31 خردادماه) در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تکواندو، اظهار کرد: مدال آوران تکواندو با وجود تمام نامهربانی ها و مشکلات با توکل و غیرت توانستند به مقام برسند و افتخارآفرینی برای کشور و استان داشته باشند.

وی افزود: با زحماتی که طی ادوار گذشته برای تکواندو استان کشیده شده است، امروز جوانی از یکی از شهرستانهای استان با اعتماد به نفس خوبی که پیدا کرده، بتواند مدال طلای آسیا را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: امروز فردی در راس تکواندو استان است که خود از ورزشکاران این رشته است.

مسئولان فدراسیون باید نگاهشان به استان اصفهان یک نگاه ملی و بین المللی باشد و اگر این نگاه استانی باشد، خطایی استراتژیک دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است آماده ترین و بهترین ها در مسابقات بین المللی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فدراسیون به تکواندو ملی و جهانی باشد

نگاه فدراسیون به تکواندو ملی و جهانی باشد