مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-21پزشكي

اختصاص 98 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان/آغاز تزریق دُز دوم واکسن


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 98 هزار و 666 دُز واکسن کرونا به استان اختصاص یافته که از این تعداد، 80 درصد آن به گروه های هدف تزریق شده است.

- ابراهیم قادری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به آخرین وضعیت تزریق و دریافت واکسن به استان اختصاص یافته که از این مقدار 80 درصد آن به گروه های هدف تزریق شده است.

قادری با بیان اینکه در حال حاضر 78 هزار دُز واکسن در نوبت اول و دوم به جامعه هدف تزریق شده است افزود: از این تعداد 65 هزار و 89 نفر در مرحله اول و 13 هزار و 308 نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در روز های آینده برای تزریق دُز دوم اقدام می شود، ادامه داد: با فاصله افتادن بین تزریق دُز اول و دوم واکسن کرونا، اثر بخشی آن کاهش نخواهد یافت.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به دریافت کنندگان مرحله اول واکسن کرونا اظهار کرد: منتظر ارسال پیامک برای تزریق دُز دوم واکسن باشید.

قادری تاکید کرد: مردم اکیداً از مراجعه و تجمع در مراکز واکسیناسیون بدون اطلاع قبلی پرهیز نمایند و منتظر اطلاع رسانی از سوی مجموعه سلامت استان کردستان باشند.

وی با بیان اینکه کاهش آماربستری و جانباختگان ناشی از کرونا نشان دهنده خاموشی بیماری نیست، از شهروندان درخواست کرد با مجموعه کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 98 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان/آغاز تزریق دُز دوم واکسن

اختصاص 98 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان/آغاز تزریق دُز دوم واکسن