مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-21سياسي

مستحکم ترین پشتوانه انسان در زندگی کیست؟


کسانی که می توانند برای ما تکیه گاه باشند اول خدا و دوم حضرات معصومین (ع) هستند و ما نیاز به یک پشتوانه داریم و هیچ پشتوانه ای برای ما به غیر از خدا، - ایسنا/قم استاد حوزه گفت: کسانی که می توانند برای ما تکیه گاه باشند اول خدا و دوم حضرات معصومین (ع) هستند و ما نیاز به یک پشتوانه داریم و هیچ پشتوانه ای برای ما به غیر از خدا، محمد(ص) و آل محمد نیست .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در سخنرانی خود در حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: امام رضا (ع) راجع به معرفی امام فرمودند امام مانند دوستی همراه، پدری مهربان، برادری که از یک مادر باشد، مادر برای طفل صغیر و پناهگاه انسان در سختی ها و مشکلات است.

وی با بیان اینکه ما نیاز به تکیه گاه و پشت و پناه داریم، گفت: کسانی که می توانند برای ما تکیه گاه باشند اول خدا و دوم حضرات معصومین (ع) هستند و ما نیاز به یک پشتوانه داریم و هیچ پشتوانه ای برای ما به غیر از خدا، محمد(ص) و آل محمد نیست.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: در مورد زیارت، غریب و بعید مطرح نیست و ما هر کجا که امام را صدا کنیم در حقیقت ثواب زیارت آن امام را برای خود ثبت کرده ایم و بالاترین ثواب زیارت به زیارت امام حسین علیه السلام اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستحکم ترین پشتوانه انسان در زندگی کیست؟

مستحکم ترین پشتوانه انسان در زندگی کیست؟