مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-21اقتصادي

دفترچه کاغذی بیمه شدگان سلامت در زنجان حذف می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 52 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت است، گفت: دفترچه کاغذی بیمه شدگان سلامت در زنجان حذف می شود.

- ، یعقوب شیویاری قبل از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 52 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت است، گفت: صدور دفترچه بیمه سلامت صندوق های کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان از اول تیرماه متوقف شده و ارائه خدمات به بیمه شدگان نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی افزود: بیمه سلامت به 17 درصد صندوق بیمه همگانی، 65 درصد صندوق روستاییان، 5 درصد صندوق سایر اقشار، 12 درصد صندوق کارمندی و یک درصد صندوق ایرانیان خدمات را در قالب سطح یک (روستاها و شهرهای 20 هزار نفر) با 84 مرکز خدمات جامع سلامت به بیمه شدگان ارائه می کند.

شیویاری با بیان اینکه دفترچه های بیمه همگانی از اول اردیبهشت و دفترچه های درمانی صندوق روستاییان از اول خرداد، همزمان با سراسر کشور حذف شد، ادامه داد: طبق برنامه پنج ساله پنجم توسعه و الزامات بودجه سال گذشته و امسال که ملزم به اجرای آن هستیم، کاهش تدریجی دفاتر کاغذی درمانی است تا بتوانیم پرونده جامع سلامت برای آحاد جامعه تشکیل دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: تشکیل پرونده الکترونیکی، حفظ سوابق درمانی بیمه شدگان، جلوگیری از خطاهای نسخه پیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه کاغذی بیمه شدگان سلامت در زنجان حذف می شود

دفترچه کاغذی بیمه شدگان سلامت در زنجان حذف می شود