مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-21اقتصادي

احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ همدان


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ استان با ظرفیت تولید 800 هزار مرغ تخمگذار در شهر قهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قراگوزلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ استان با ظرفیت تولید 800 هزار قطعه مرغ تخمگذار در شهر قهاوند احداث می شود اظهار کرد: این شرکت در مساحتی بالغ بر 80 هکتار با ظرفیت تولید 300 هزار پولت (پرورش جوجه یک روزه تخم گذار تا سن 90 تا 110 روزگی) و 50 هزار مرغ مادر و تخمگذار احداث و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این طرح را 720 میلیارد تومان دانست و افزود: دام و طیور از استراتژیک ترین صنایع کشور به شمار می رود از همین رو علاوه بر تأمین بخش عمده پروتیین حیوانی مصرفی کشور، در حوزه اشتغال نیز حائز اهمیت است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: این طرح در بخش قهاوند در اراضی روستای قرخلر احداث و برای 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زنجیره تولید داخلی در این بخش مدیریت یکپارچه از مزرعه تا سفره را در پی دارد ضمن اینکه ایجاد ارزش افزوده، رونق تولید و ثبات بازار را نیز به ارمغان می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ همدان

احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ همدان