مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-21اجتماعي

روستایی از جنس هنر


و آنگاه که سرانگشتانت را برای نوازش و لمس ظرافت این هنر اصیلشان می بری گویی روح هنرمند در هنرشان جاری است و حس زیبایی خواهانه ات را سیراب می کند.

- ایسنا/همدان و آنگاه که سرانگشتانت را برای نوازش و لمس ظرافت این هنر اصیلشان می بری گویی روح هنرمند در هنرشان جاری است و حس زیبایی خواهانه ات را سیراب می کند.

اینجا زندگی جاری است، اینجا جایی آرامش بخش و دور از تمام دغدغه ها و ازدحام و آلودگی های شهر است، روستایی از جنس هنر با مردمانی هنرمند که از سرپنجه آنها هنر می تراود.

اینجا جایی است که در آن صبح ها با آواز بلند خروس هایش، سحرخیز می شوی و در هوای پاک صبحگاهش، کنار درختان سرسبز و پرمیوه اش، صبحانه ات را در اوج آرامش می خوری، اینجا جایی است که هنر واژه بیکاری را بی معنا کرده و بی شغلی مفهومی ندارد، اینجا همه در تکاپو هستند تا هنر خود را به منصه ظهور بگذارند و و تو در این هنر اصیل غرق یک حس خوب و عجیب می شوی! خلاصه آن که اینجا زندگی با هنر چنان جاری است که باید ببینی! روستای گردشگری کاج واقع در بخش شاهنجرین شهر قروه درگزین و در 16 کیلومتری مرکز شهرستان رزن از توابع استان همدان بوده که اهالی این روستا علاوه بر شغل کشاورزی، دامداری و کامیون داری به هنر زیبای قاب سازی و نیز کنسول و آینه اشتغال دارند و این هنر زیبای آنها به بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی از جنس هنر

روستایی از جنس هنر