مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-21اقتصادي

با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 15 پروژه زیربنایی قشم افتتاح شد


15 پروژه زیربنایی به ارزش ارزی 53 میلیون یورو و ریالی 9 هزار و 960 میلیاردی با حجم اشتغال 880 نیروی انسانی در منطقه آزاد قشم با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز در پنجمین دور افتتاح های ریاست جمهوری در مناطق آزاد کشور 15 پروژه زیربنایی به ارزش ارزی 53 میلیون یورو و ریالی 9 هزار و 960 میلیاردی با حجم اشتغال 880 نیروی انسانی در منطقه آزاد قشم با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح این پروژه ها اظهار داشت: فاز نخست سایت گردشگری کَندالو با200 میلیارد ریال سرمایه توسط سازمان منطقه آزاد قشم باهدف افزایش ظرفیت گردشگری در نوار ساحلی جزیره افتتاح شد.

علی درویش پور افزود: این پروژه در مساحتی به وسعت 6 هکتار، برای 25 نیروی محلی به صورت مستقیم و 75 نیرو به صورت غیرمستقیم اشتغال به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: محوطه سازی اسکله، احداث بلوار دسترسی، تأمین روشنایی و فضای سبز این بلوار ازجمله اقدامات انجام شده در فاز نخست بهره برداری از این سایت گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: توسعه، افزایش کاربری و امنیت فعالیت های دریایی از صیادی گرفته تا فعالیت های تجاری و گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای جوامع محلی از اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 15 پروژه زیربنایی قشم افتتاح شد

با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 15 پروژه زیربنایی قشم افتتاح شد