مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-21اقتصادي

رله مشعل المپیک به انتهای راه دشوار نزدیک می شود


همچنان رله مشعل المپیک ادامه دارد و به تازگی وارد چهلمین استان ژاپن، میاگی شده است.

به دلیل همه گیری کووید-19، از زمان آغاز این مراسم در 25 مارس، - ایسنا/خراسان رضوی همچنان رله مشعل المپیک ادامه دارد و به تازگی وارد چهلمین استان ژاپن، میاگی شده است.

به دلیل همه گیری کووید-19، از زمان آغاز این مراسم در 25 مارس، برنامه های حمل مشعل در جاده های عمومی در 16 استان، به عبارتی در 40 درصد کل استان ها لغو شده است.

در کلان شهر توکیو، دولت در حال آماده سازی برای لغو بخش هایی از عبور حمل مشعل از جاده های عمومی است و برخی از دولت های محلی نیز تصمیم دارند که مراسم را بدون تماشاگر برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن نیوز، مرحله اول این رله در استان میاگی در یک مجتمع مسکونی عمومی برای قربانیان فاجعه سونامی در کسن نوما آغاز شد.

در میان نم نم باران، برخی از تماشاگران با ماسک در کنار جاده جمع شدند و برخی دیگر برای پیشگیری از تجمع از بالکن واحدهای مسکونی خود به تماشای این رله پرداختند.

نابو سایتو، 79 ساله، رییس یک انجمن محلی در این مورد گفت: کمی ناامیدکننده است که ما نمی توانیم رله مشعل را به خوبی برگزار کنیم اما امروز در کسن نوما هستیم که طی 10 سال پس از فاجعه دوباره ساخته شده است و احساس می کنم نوری در قلب من روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رله مشعل المپیک به انتهای راه دشوار نزدیک می شود

رله مشعل المپیک به انتهای راه دشوار نزدیک می شود