مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-21سياسي

ناظران مجلس بر «شورای تعیین سود سپرده گذاری و تسهیلات» انتخاب شدند


ناظران مجلس در شورای تعیین سود سپرده گذاری و تسهیلات در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

- ، انتخاب یک نماینده از کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی به عنوان ناظر در شورای موضوع بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 کل کشور در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بر این اساس، غلامحسین رضوانی با 117 رأی از کمیسیون برنامه و بودجه، سیدکاظم موسوی با 98 رأی از کمیسیون اقتصادی و حسن محمدیاری با 101 رأی از کمیسیون اجتماعی به عنوان ناظران مجلس در شورای موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 انتخاب شدند.

در بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 کل کشور آمده است که نرخ سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات در بانک ها بر اساس دستورالعمل شورایی مرکب از وزیر امور اقتصادی و دارایی (رییس)، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تعیین می شود.

یک نماینده از هر یک از کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی به انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای مذکور حضور می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران مجلس بر «شورای تعیین سود سپرده گذاری و تسهیلات» انتخاب شدند

ناظران مجلس بر «شورای تعیین سود سپرده گذاری و تسهیلات» انتخاب شدند