مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-21سياسي

خبر مهم روحانی در مورد برداشته شدن تحریم ها و آمدن سرمایه های خارجی به کشور


روحانی در آیین افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: بزودی تحریمها برداشته می شود و سرمایه خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور افتتاح هر هفته طرح های ملی و توسعه ای از آغاز سال 99 تاکنون را علامت بسیار خوبی برای همه جهانیان در بیان این واقعیت دانست که ایرانیان علاقمند به توسعه و آبادانی کشور خود هستند و مشکلات و موانع ناشی از تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن و شیوع کرونا نتوانسته در راه توسعه و پیشرفت کشور مانع ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح ها و پروژه های ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور درهفتاد و چهارمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تصریح کرد: روند توسعه و آبادانی کشور و افزایش سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های زیربنایی در بخش های مختلف نشان دهنده این است که مردم به آینده خود و کشور امیدوار هستند.

دکتر روحانی با بیان اینکه مردم ایران با مقاومت و ایستادگی در برای جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه، صورت سیاه و بینی دشمن را به خاک مالیدند، اظهار داشت: در روزهای گذشته مسئولان آمریکایی اشتباه خود را بعد از مدتها پذیرفته و برای لغو تحریم واکسن کرونا علیه ایران اعلام آمادگی کردند و این درحالی است که ما امروز تولید کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم روحانی در مورد برداشته شدن تحریم ها و آمدن سرمایه های خارجی به کشور

خبر مهم روحانی در مورد برداشته شدن تحریم ها و آمدن سرمایه های خارجی به کشور