مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-21سياسي

اعتراض کیهان به شورای شهر تهران: چرا کوچه باید به نام صمد بهرنگی باشد؟


تنها دو روز پس از برگزاری انتخابات، شورای شهر تهران تصمیم به گذاشتن نام یکی از نویسندگان محبوب گروهک های مارکسیستی بر یکی از معابر تهران گرفت! - روزنامه کیهان مدعی شد: تنها دو روز پس از برگزاری انتخابات، شورای شهر تهران تصمیم به گذاشتن نام یکی از نویسندگان محبوب گروهک های مارکسیستی بر یکی از معابر تهران گرفت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کیهان در خبری به مصوبه دیروز شورای شهر تاخت و آن را انتقام از مردم تهران ارزیابی کرد.

این روزنامه مدعی شد: تنها دو روز پس از برگزاری انتخابات، شورای شهر تهران تصمیم به گذاشتن نام یکی از نویسندگان محبوب گروهک های مارکسیستی بر یکی از معابر تهران گرفت! شورای شهر تهران همچنان درگیر بازی اسم فامیل است.

این دوره از شورا که در انتخابات 28 خرداد از سوی مردم تهران نه شنیدند و نامزدهای متمایل به جبهه انقلاب رأی بالاتری از یاران شورای فعلی کسب کردند، گویی قصد گرفتن انتقام از مردم را دارند؛ چون در جلسه روز یکشنبه خودشان، تنها دو روز بعد از سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، نام یک نویسنده مبلغ اندیشه های مارکسیستی را برای کوچه ای در تهران انتخاب کردند.

هر چند که آثار صمد بهرنگی به دلیل فضای آزاد بعد از پیروزی انقلاب امکان انتشار یافتند، اما جای سؤال است که چرا اعضای شورای شهر نام وی را که از نویسندگان محبوب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کیهان به شورای شهر تهران: چرا کوچه باید به نام صمد بهرنگی باشد؟

اعتراض کیهان به شورای شهر تهران: چرا کوچه باید به نام صمد بهرنگی باشد؟