مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-21اقتصادي

تشکیل 21 کارگروه برای رفع مشکلات کارگزاران حج


معاون سازمان حج از تشکیل 21 کارگروه برای رفع مشکلات کارگزاران حج در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحمیل ضرر و زیان ناشی از آن به دفاتر و کارگزاران حج اظهار داشت: در این راستا با برنامه ریزی صورت گرفته تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به جزییات تسهیلات ویژه کارگزاران و دفاتر زیارتی در کشور افزود: هر کارگزار حداکثر 20 میلیون تومان و هر دفتر زیارتی تا 120 میلیون تومان وام با نرخ 12 درصد می تواند دریافت کند و تا آبان ماه نیز فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سازمان حج و زیارت ضمن ابراز تأسف از تعطیلی حج و عدم بهره مندی کارگزاران از فیوضات حج ابراز داشت: سازمان حج و زیارت با وجود این تعطیلی از فرصت استفاده کرده و 21 کارگروه برای رفع مشکلات تشکیل داده است و مشکلات و معایب در طول این مدت احصاء شده است.

وی با بیان اینکه برای رفع این معایب و مشکلات برنامه هایی را در نظر گرفتیم، گفت: نتایج کارگروه به مسئولان ارائه می کنیم تا بر اساس سیاست های جدید حج و زیارت شاهد تسهیل در امور و بهره مندی هرچه بیشتر از مناسک و فیوضات حج و زیارات ائمه معصوم (ع) باشیم.

اهمیت کارگزاران و دفاتر زیارتی در اجرای مناسک حج، عمره و زیارات آزاد ضمن اشاره به اهمیت کارگزاران و دفاتر زیارتی در اجرای مناسک حج، عمره و زیارات تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 21 کارگروه برای رفع مشکلات کارگزاران حج

تشکیل 21 کارگروه برای رفع مشکلات کارگزاران حج