مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-21سياسي

سرعت گرایش به مواد مخدر صنعتی بیشتر شده است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به تغییر ماهیت مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی و روانگردان در دنیا و در ایران، گفت: - ایسنا/اصفهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به تغییر ماهیت مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی و روانگردان در دنیا و در ایران، گفت: مصرف مواد مخدر سنتی همچنان بیشتر از مواد مخدر صنعتی است، اگرچه سرعت گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی بیشتر است.

محسن یارمحمدیان، امروز (دوشنبه_31خردادماه) در نشست خبری، اظهار کرد: هر سال 26 ژوئن، پنجم تیرماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان روز جهانی مبارزه با قاچاق مواد مخدر معرفی شده و در تمام دنیا این روز تبدیل به روزی برای تمرکز و توجه بیشتر به یکی از مهمترین گرفتاری های بشر یعنی اعتیاد می شود.

وی با اشاره به پیش بینی و اجرای برنامه هایی در طول هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور و استان اصفهان، گفت: چند سال پیش مسئولان در کشور به این نتیجه رسیدند که معضل اعتیاد، اولین، مهمترین و اولویت دارترین آسیبی است که باید به آن توجه شود، چراکه علت و معلول بسیاری از آسیب های دیگر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه هر سال شعاری توسط سازمان ملل برای این روز تعیین می شود، گفت: شعار امسال حقایق درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گرایش به مواد مخدر صنعتی بیشتر شده است

سرعت گرایش به مواد مخدر صنعتی بیشتر شده است