مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21اقتصادي

سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر گیلان سودآور است


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به ظرفیت و موقعیت ویژه این استان در بخش انرژی های تجدید پذیر، گفت: سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر گیلان سودآور است.

- ، بهمن داراب زاده پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی تولید انرژی برق در استان گیلان بیش از 2800 مگاوات است، اظهار کرد: عملاً حدود 2400 مگاوات برق در استان تولید می شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از اعمال خاموشی به مشترکان خانگی، شرکت برق منطقه ای گیلان تفاهم نامه هایی با مشترکان صنایع سنگین استان گیلان منعقد کرده است، افزود: در راستای این تفاهم نامه صنایع باید در ساعات اوج مصرف برق، مصرف خود را به حداقل برسانند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به همکاری مطلوب صنایع در این زمینه، گفت: اقداماتی هم در زمینه افزایش تولید در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور تولید حداکثری انرژی برق، برنامه تعمیرات اساسی نیروگاه های استان را در زمان غیر پیک تنظیم کردیم تا این نیروگاه ها بتوانند دز زمان پیک بار در مدار باشند، ادامه داد: همچنین در همین راستا پروژه های بسیار خوبی در بخش افزایش ظرفیت پست ها و خطوط در دست اجرا است که تعدادی از آنها به مرحله بهره برداری نیز رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر گیلان سودآور است

سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر گیلان سودآور است