مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21بين الملل

نخستین اتهام زنی مقام های نروژ به چین در ارتباط با حمله هکری


برای نخستین بار در تاریخ، سرویس امنیتی پلیس نروژ، چین را به عنوان مسئول یک حمله هکری علیه مقامهای این کشور شناسایی کرده است.

- برای نخستین بار در تاریخ، سرویس امنیتی پلیس نروژ، چین را به عنوان مسئول یک حمله هکری علیه مقامهای این کشور شناسایی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در سال 2018 چند مورد از دفاتر وابسته به دولت نروژ شامل دفاتر فرمانداران در ناحیه های اسلو و ویکن هدف یک حمله سایبری پیشرفته و فراگیر قرار گرفتند؛ حمله ای که بر اساس گزارش شبکه ان.

آر.

کی، مقامهای نروژی را به انجام تحقیقات درباره جاسوسی برای دزدی اسرار دولتی از جمله برنامه های دفاعی و تدارک برای وضعیت اضطراری وا داشت.

بر اساس اعلام سرویس امنیتی پلیس نروژ، مجموعا 1.

3 گیگابایت داده، از جمله نام کاربری و رمز عبور کارمندان استخراج شد اما هنوز این پرسش مطرح است که این حمله تا چه ابعادی امنیت ملی را به خطر انداخت.

هانه بلومبرگ، رییس واحد ضد اطلاعات سرویس امنیتی پلیس نروژ گفت، داده ها در مسیری شفاف به دست داشتن گروه APT31 اشاره می کنند؛ گروهی که به ادعای او دارای ارتباط با سرویس های اطلاعاتی و دستگاه دولتی چین بوده و با اسامی دیگری نظیر Zirconium، Bronze Vinewood و Judgment Panda نیز شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اتهام زنی مقام های نروژ به چین در ارتباط با حمله هکری

نخستین اتهام زنی مقام های نروژ به چین در ارتباط با حمله هکری