مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-21سياسي

فرنو شخصیت پردازی به مرحله تکمیل طرح ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم


در پایان مهلت ثبت نام اولین سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو شخصیت پردازی 14 تیم به مرحله دوم رویداد؛ دوره تکمیل طرح ها (پیچ)، وارد شدند.

- در پایان مهلت ثبت نام اولین سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو شخصیت پردازی 14 تیم به مرحله دوم رویداد؛ دوره تکمیل طرح ها (پیچ)، وارد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، با هدف ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ)، برگزاری سلسله رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی با عنوان رویدادهای تخصصی فرنو (فرهنگی نوین) با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا، ثبت نام اولین سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو شخصیت پردازی از 11 اردیبهشت 1400 آغاز و در 10 خرداد به اتمام رسید.

در این مدت 48 تیم و فعال فرهنگی که اقدام به طراحی شخصیت در حوزه های طراحی کاراکتر، بازی، اسباب بازی و عروسک، نوشت افزار، بازی های ویدئویی و پویانمایی کرده اند، ثبت نام کردند که توزیع تیم ها بر اساس حوزه فعالیت آن ها به صورت شکل زیر است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنو شخصیت پردازی به مرحله تکمیل طرح ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم

فرنو شخصیت پردازی به مرحله تکمیل طرح ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم