مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-21سياسي

تولید بیش از 18 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات


مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین بیش از 18 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تولید کرده است.

- علی رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های متعدد صدا و سیمای مرکز قزوین با موضوع انتخابات اظهار کرد: معاونت های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین؛ از اول آذر 99 تا روز انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از 18 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کردند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سیما و صدای مرکز قزوین در روز انتخابات با ویژه برنامه های شکوه حضور و برگه های سرنوشت در مجموع 2340 دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از شبکه های استانی سیما و صدا پخش کردند.

وی افزود: در روز 28 خرداد گروه های برنامه ساز و خبری این مرکز در نقاط مختلف استان مستقر شدند و ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه های ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسه ای را که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس نمایند.

رحیمی بیان کرد: معاونت سیما با تولید و پخش 5780 دقیقه برنامه هایی همچون: (آرمان ده، آرمان شهر، تا آسمان، راه فردا، چهلستون، رنگ زندگی، سروش آسمانی، رو در رو، گام تمدن ساز، صبح بخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 18 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات

تولید بیش از 18 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات