مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-21اقتصادي

24 پروژه در قشم و کیش به بهره برداری رسید


در بیستمین برنامه افتتاح «تدبیر و امید برای جهش تولید»، امروز (دوشنبه، 31 خردادماه) چند طرح اقتصادی در کیش و قشم همزمان با استان های آذربایجان شرقی، - ایسنا/هرمزگان در بیستمین برنامه افتتاح تدبیر و امید برای جهش تولید ، امروز (دوشنبه، 31 خردادماه) چند طرح اقتصادی در کیش و قشم همزمان با استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، گیلان و سیستان و بلوچستان با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

استاندار هرمزگان صبح امروز (31 خردادماه) با اعلام این خبر گفت: 15 پروژه تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم به بهره برداری می رسد که ارزش سرمایه گذاری آنها 2 هزار و 480 میلیارد تومان است و برای 880 نفر شغل ایجاد می کند.

فریدون همتی افزود: در منطقه آزاد کیش نیز افتتاح 9 طرح اقتصادی و تولیدی در دستور کار قرار دارد که ارزش سرمایه گذاری آن ها یک هزار و 862 میلیارد تومان و 22میلیون یورو است و برای 375 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: با فرمان رییس جمهوری، عملیات اجرایی پروژه ها در قشم با حضور معاون اقتصادی استانداری آغاز شد.

همتی بیان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، عملیات اجرایی 10 پروژه در منطقه آزاد کیش با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و 579 میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و 686 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه در قشم و کیش به بهره برداری رسید

24 پروژه در قشم و کیش به بهره برداری رسید