مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-21اقتصادي

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید


ردیاب خودرو یکی از ابزارهایی است که با هشدارهای مختلف خود در شرایط متفاوت صاحب خودرو را از مشکلات به وجود آمده مطلع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در ردیاب خودرو سنسورهای مختلفی همچون سنسور ضربه، سنسور حرکت و سنسور باز شدن درب خودرو وجود داشته که هریک وظیفه انتقال هشدار به صاحب دستگاه را دارند.

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که اگر سارق، ردیاب را غیرفعال کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و یا شاید این سوال به وجود آید با وجود ردیاب خودرو چگونه در زمان سرقت متوجه باز شدن درب ماشین خواهیم شد؟ کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب و کاربرد هر یک بیشتر آشنا کنند.

پس با ما همراه باشید.

آشنایی با هشدار دهنده ردیاب خودرو و نحوه کار آن قبل از هر چیز ابتدا باید بگوییم ردیاب جی پی اس دستگاه سخت افزاری است که در وسیله ی نقلیه ی شما نصب می شود.

این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله ی نقلیه را ایجاد می کند.

ردیاب های جی پی اس وایزر تمامی قابلیت های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می توانند نیازمندی های مصرف کنندگان را به خوبی تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید