مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-21سياسي

جوکار: دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی پاسخ حماسه سازی مردم ایران را بدهد


حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد حماسه است و برای جبران این حضور و حمایت از دولت و حاکمیت توسط مردم باید دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی این حماسه سازی را جبران کند.

- محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم ایران همیشه شگفتی ساز بوده اند و دشمنان ما هیچگاه نتوانسته اند این موضوع را پیش بینی کنند و همواره از این حماسه سازی و شگفتی سازی ملت ایران حیرت زده شده اند.

وی افزود: انتخابات 28 خرداد نیز حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات کشتی پشتیبانی حکم خود از نظام را نشان دادند و این مسئله باعث اقتدار بیشتر دولت بعد خواهد بود.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: مردم ایران مشارکت در انتخابات و رای دادن را هم حق خود می دانند و هم وظیفه شرعی خود تا از نظام شان با حضور پرشور در صحنه حمایت کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: نظام ما یک نظام انتخابی است و مردم مسئولین خود را از حد شوراها از سطح شوراهای محلی تا سطح رییس جمهور خود انتخاب می کنند و بر خلاف آن نظامها انتصابی نیست وی افزود: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد حماسه است و  برای جبران این حضور و حمایت از دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی پاسخ حماسه سازی مردم ایران را بدهد

جوکار: دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی پاسخ حماسه سازی مردم ایران را بدهد