مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-21پزشكي

چند درصد تهرانی ها حاضرند واکسن کرونا بزنند؟


پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با انجام یک مطالعه میزان پذیرش واکسن کووید-19 در استان تهران را بررسی کردند.

- پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با انجام یک مطالعه میزان پذیرش واکسن کووید-19 در استان تهران را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای موفقیت آمیز برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، تنها منحصر به کارایی و اثربخشی واکسن نیست و علاوه بر وجود یک سیستم بهداشتی منسجم و قوی، نیاز مبرمی به اعتماد عمومی و پذیرش جامعه هدف نسبت به واکسن دارد.

بر همین اساس پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با انجام یک مطالعه میزان پذیرش واکسن کووید-19 را در استان تهران بررسی کردند.

این مطالعه در دو بخش کمی و کیفی انجام شد.

برای انجام بخش کمی این مطالعه 1200 نفر از افراد بزرگسال 18 ساله و بالاتر ساکن مناطق 22گانه شهرداری شهر تهران، مورد بررسی قرار گرفتند.

برای انجام بخش کیفی نیز 100 نفر از سالمندان، ارائه دهندگان خدمات سلامتی، مبتلایان به بیماری های زمینه ای و جمعیت عمومی به صورت هدفمند انتخاب شدند و با روش مصاحبه نیمه ساختارمند، ارزیابی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد تهرانی ها حاضرند واکسن کرونا بزنند؟

چند درصد تهرانی ها حاضرند واکسن کرونا بزنند؟