مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-21سياسي

41 درصد پرونده های صلح و سازش کرمان در شورای حل اختلاف مختومه شد


سال گذشته شوراهای حل اختلاف 188 هزار پرونده را مختومه کردند که 55 هزار پرونده از طریق صلح و سازش مختومه شده که 41 درصد از پرونده های صلح و سازش را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در نشست مشترک مدیران خبرگزاری ها و روزنامه های استان با رییس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تعامل فی مابین دستگاه قضا طی دو سال گذشته با رسانه ها که دوره تحول قضایی بوده اثربخش بوده و در سند تحول مردم محور، نقش رسانه ها در جلب همکاری مردم غیرقابل انکار است و تعامل، همکاری و مشارکت رسانه های جمعی و قوه قضاییه لازم و ضروری است.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته در مراجع مختلف قضایی 564 هزار پرونده قضایی مختومه شده و در کنار آن رسیدگی به 128 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان انجام و مختومه شده اند.

وی افزود: همکاران قضایی در نهادهای شبه قضایی 47 هزار پرونده را رسیدگی و در صدور آرا مشارکت داشتند، در مجموع بیش از 700 هزار فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور رأی شده است.

موحد ادامه داد: اگر پرونده های شبه قضایی را مورد توجه قرار دهیم، سرانه هر قاضی حدود 2 هزار پرونده است.

وی ابراز کرد: همچنین پرونده های یکتا ورودی به دستگاه قضایی 361 هزار و 871 پرونده غیر از شورای اختلاف بوده و 188 هزار پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 درصد پرونده های صلح و سازش کرمان در شورای حل اختلاف مختومه شد

41 درصد پرونده های صلح و سازش کرمان در شورای حل اختلاف مختومه شد