مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-21دانش

جزییات طرح دانشگاه آزاد برای «دفاع دانش بنیانی» از رساله دکتری


قائم مقام معاونت تحقیقات دانشگاه آزاد جزییات طرح دفاع فناورانه از رساله دکتری را تشریح کرد و گفت: دانشجویان به جای ارائه مقاله می توانند نسبت به راه اندازی شرکت دانش بنیان اقدام کنند.

- درباره طرح دانشگاه آزاد که امکان دفاع رساله دکتری دانشجویان را با ارائه محصول دانش بنیان فراهم خواهد کرد، گفت: در راستای تحقق مأموریت دانشگاه آزاد برای دستیابی به دانشگاه حل مسئله و کارآفرین دستورالعمل اجرایی با موضوع تایید محصولات دانش بیان و تجاری سازی شده توسط معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس این دستورالعمل، رساله دکتری منطبق با ضوابط حاکم بر تعریف رساله دکتری و به کارگیری اعضاء هیئت علمی تعریف می شود، گفت: در راستای تولید دانش فنی، ارائه نمونه محصول اولیه یا فروش خدمت بر اساس شاخص های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت بررسی فرایند دفاع فناورانه به عنوان شرط لازم و کافی است.

ضرغامی افزود: در حال حاضر روال به این صورت است که دانشجو برای دفاع از رساله دکتری ملزم به ارائه 2 یا 3 مقاله است اما با تعریف این دستورالعمل، دانشجو می تواند بر روی تولید و تجاری سازی یک محصول دانش بنیان کار کند که برای تولید این محصول نیز نیاز به راه اندازی شرکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح دانشگاه آزاد برای «دفاع دانش بنیانی» از رساله دکتری

جزییات طرح دانشگاه آزاد برای «دفاع دانش بنیانی» از رساله دکتری