مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-21اقتصادي

اتصال 272 متقاضی مشاغل خانگی همدان به بازار کار


معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از اتمام دوره های آموزش مهارتی برای 500 نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: 272 متقاضی طرح ملی مشاغل خانگی همدان به بازار کار متصل شده اند.

- ایسنا/همدان معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از اتمام دوره های آموزش مهارتی برای 500 نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: 272 متقاضی طرح ملی مشاغل خانگی همدان به بازار کار متصل شده اند.

عبدالله میرزابیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 2592 نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی، مورد ارزیابی قرار گرفته و فرم ارزیابی برای آنها تکمیل شده است، افزود: 2482 نفر از متقاضیان نیز با هدف شناسایی مهارت ها و توانمندی های آنها در کسب و کار، اتصال به بازار فروش و .

استعدادسنجی شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش های عمومی و تخصصی برای 2482 نفر از متقاضیان طرح در استان همدان انجام شده است، گفت: کارگاه های مهارتی نیز در قالب 16 ساعت آموزش، برای متقاضیان شهرستان همدان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان ادامه داد: تا به امروز نزدیک به 500 نفر از متقاضیان شهر همدان در رشته های خیاطی، تابلوفرش، میناکاری و قالیبافی از آموزش های مهارتی طرح بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 272 متقاضی مشاغل خانگی همدان به بازار کار

اتصال 272 متقاضی مشاغل خانگی همدان به بازار کار