مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21پزشكي

واکسن هراسی؛ حربه سودجویان برای تداوم پاندمی کرونا


همزمان با آغاز واکسیناسیون در کشور همه ما شاهد انتشار شایعاتی پیرامون عوارض ناشی از تزریق واکسن از جمله ایجاد خاصیت آهنربایی در بدن، مرگ افراد واکسینه شده دو سال پس از تزریق واکسن، - ایسنا/همدان همزمان با آغاز واکسیناسیون در کشور همه ما شاهد انتشار شایعاتی پیرامون عوارض ناشی از تزریق واکسن از جمله ایجاد خاصیت آهنربایی در بدن، مرگ افراد واکسینه شده دو سال پس از تزریق واکسن، ناقل بودن افراد واکسینه شده و شایعاتی از این دست هستیم.

این در حالیست که این شایعات هیچ گونه مستندات علمی ندارند و تنها برگ برنده ای برای افراد سودجویی هستند که از تداوم این پاندمی در کشور سود می برند چراکه به طور قطع دامن زدن به این شایعات، مردم را هراسان و روند واکسیناسیون را کُند می کند.

یک متخصص بیماری های داخلی در این زمینه اظهار می کند: متأسفانه در شرایط مهم و حساس کنونی، با وجود نیاز مبرم به واکسیناسیون هر چه سریع تر به عنوان تنها راه صحیح و علمی رهایی از پاندمی(همه گیری) ویروس کووید 19، شاهد شایعات و شائبه هایی در مورد واکسن کووید 19 هستیم.

دکتر حمیدرضا امیرذهنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شایعات بی اساس و بدون توجیه علمی، موجب ترس و دغدغه مردم شده است، تصریح می کند: انتشار گسترده این شائبه ها در فضای مجازی علاوه بر اثرات مخرب آن بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هراسی؛ حربه سودجویان برای تداوم پاندمی کرونا

واکسن هراسی؛ حربه سودجویان برای تداوم پاندمی کرونا