مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21سياسي

تبریک وزیر رفاه به رییس جمهور منتخب ملت


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور پیامی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور پیامی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در این پیام آورده است: پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق انتخاباتی با شکوه، به رغم همه مشکلات و تلاش های دشمنان ایران برای عدم مشارکت مردم و انتخاب حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بی شک ایران عزیز ، شایسته کسب موفقیت های بیشتری در همه عرصه های اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی است که انشالله در سایه تفاهم، یکپارچگی و یکدلی هر چه بیشتر مسئولان عالی رتبه کشور در زمان تصدی حضرتعالی در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در کسب اعتماد ملت بزرگوار ایران، توفیق روزافزون در کسب رضای الهی و خدمت هرچه بیشتر به ملت شریف ایران را در این جایگاه رفیع آرزومندم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک وزیر رفاه به رییس جمهور منتخب ملت

تبریک وزیر رفاه به رییس جمهور منتخب ملت