مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21سياسي

ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های والدین برای سال تحصیلی جدید است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ثبت نام دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه های ورودی را یکی از دغدغه های والدین عنوان کرد و از مدیران مدارس خواست در زمان ثبت نام با رعایت حال مردم، - ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ثبت نام دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه های ورودی را یکی از دغدغه های والدین عنوان کرد و از مدیران مدارس خواست در زمان ثبت نام با رعایت حال مردم، نسبت به تکریم مراجعین و کسب رضایت مندی اولیا اهتمام کنند.

رشید قربانی امروز دوشنبه (31 خردادماه) در دومین نشست ستاد ثبت نام استان، حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد و انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

وی ثبت نام دانش آموزان را یکی از اولین اقدامات پروژه مهر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت ثبت نام برای خانواده ها، به خصوص دانش آموزان پایه های ورودی، بر ثبت نام به موقع دانش آموزان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تاکید و اظهار کرد: مدیران مدارس باید ضمن تکریم ارباب رجوع، رضایت مندی مراجعین را کسب نموده و به امور آنها رسیدگی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر اجرایی شدن مصوبات ستاد استانی ثبت نام و رعایت حال مردم در زمان ثبت نام تاکید و گفت: اخذ هر گونه وجهی در زمان ثبت نام به غیر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های والدین برای سال تحصیلی جدید است

ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های والدین برای سال تحصیلی جدید است