مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21اقتصادي

تلاش شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی منطقه 2


مدیر منطقه دو شهرداری قم ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی که شامل 250 هکتار و حدود 21 درصد مساحت منطقه بوده را موردتوجه قرار داد و گفت: ساماندهی این سکونتگاه ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا رحیمی برنامه محوری و هدفمندشدن پروژه ها در اقدامات شهرداری را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: در برش های برنامه های پنج ساله شهرداری قم، افزایش سرانه ها و رفع نیازهای مردم مطابق با توسعه خدمات در دستور کار قرار دارد و امروز اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد رفاه عمومی در شهر قم و منطقه دو شهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بهبود حمل ونقل و ترافیک شهری از شاخصترین اقدامات در سال های گذشته بوده است ابراز کرد: در این زمینه اقدامات مؤثری در شهر و منطقه دو انجام شده است و هرچند اجرای پروژههای عمرانی در سال های اخیر معضلات ترافیکی مقطعی داشته، اما پس از اتمام شاهد روانی ترافیک و تسهیل تردد مردم هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به وجود حدود 120 هکتار فرسوده در سطح منطقه تصریح کرد: اصلی ترین مشکل منطقه در این زمینه ریزدانگی و ایمنی منازل است که باید به روزرسانی شود.

وی ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی که شامل 250 هکتار و حدود 21 درصد مساحت منطقه بوده را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: ساماندهی این سکونتگاه ها در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی منطقه 2

تلاش شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی منطقه 2