مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-20بين الملل

پامپئو: بایدن باید به «فشار حداکثری» علیه ایران ادامه دهد


وزیر خارجه سابق آمریکا با دفاع از سیاست های ضدایرانی دولت پیشین واشنگتن، از رییس جمهور کنونی این کشور خواست که به جای مذاکره با تهران، سیاست «فشار حداکثری» را ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه دولت پیشین ایالات متحده روز گذشته (یکشنبه) در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز بار دیگر با دفاع از سیاست های شکست خورده ترامپ در قبال جمهوری اسلامی، خواستار تداوم سیاست های فشار حداکثری دولت بایدن علیه ایران شد.

پامپئو در ابتدای این گفت وگو با اشاره به اقدامات ضدایرانی دولت ترامپ گفت: ما اهرم های زیادی را برای این دولت (بایدن) به جا گذاشتیم که شامل چند هزار تحریم علیه رهبران و اقتصاد ایران می شود.

ما ائتلافی از کشورهای خلیج [فارس] و دوست و متحد خود اسراییل ایجاد کردیم .

پامپئو سپس توضیح داد: همه اقدامات برای مهار ایران و جلوگیری از دستیابی آن ها به پول و منابع و تمامی چیزهایی بود که شاهد بودیم .

وزیر خارجه پیشین آمریکا سپس با تکرار لفاظی های دولت ترامپ علیه مقام های جمهوری اسلامی ایران بر تداوم سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: اهرم های بسیار زیادی به این دولت (بایدن) داده شده تا به ایران اعمال فشار آورد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: بایدن باید به «فشار حداکثری» علیه ایران ادامه دهد

پامپئو: بایدن باید به «فشار حداکثری» علیه ایران ادامه دهد