مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-20اقتصادي

سنگ بزرگ کمبود فلوشیپ پیش پای درمان نازایی!


اینروزها در خصوص مسئله جمعیت زیاد می شنویم، چه کسی فکرش را می کرد که روزی جمعیت در ایران به یک مسئله تبدیل شود.

- ایسنا/مرکزی اینروزها در خصوص مسئله جمعیت زیاد می شنویم، چه کسی فکرش را می کرد که روزی "جمعیت" در ایران به یک مسئله تبدیل شود.

در واقع آنروزهایی که شعار فرزند کمتر زندگی بهتر می دادیم باید به اینجای کار هم فکر می کردیم یا در واقع باید می دانستیم که بهتر است بیشتر به ابعاد مختلف شعارشان فکر کنیم، ولی به نظر می رسد آنها که این شعار را در بوق و کرنا کردند واقعا به تمام ابعاد کاری که می کردند فکر نکرده بودند یا نخواسته بودند که فکر کنند و شد، آنچه نباید می شد.

شاید این تجربه بسیار خطرناک تلنگری باشد برای کسانی که وظیفه فرهنگ سازی در جامعه را بر عهده دارند، کسانی که اتفاقا تمام ابزارها و منابع مالی و غیر مالی را برای اینکار در اختیار دارند و اگر در برخی موارد به درستی از این ابزارها استفاده کرده اند، در بسیاری موارد نیز با اهمال کاری نتایج نادرستی را رقم زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان زیادی در خصوص خطرات امنیتی و غیر امنیتی کاهش جمعیت در کشور هشدار داده اند، هشدارهایی که هر روز بیش از روز قبل دیده و شنیده می شود تا جایی مسئولان را به فکر چاره انداخته است و از آنجا که بخشی از مشکل جمعیت در بین زوج های نابارور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ بزرگ کمبود فلوشیپ پیش پای درمان نازایی!

سنگ بزرگ کمبود فلوشیپ پیش پای درمان نازایی!