مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-20سياسي

حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات 28 خرداد نماد وحدت بود


حجت الاسلام لطفیان در پیامی از حضور پرشور و وحدت آفرین مردم بخصوص علمای گرانقد، امامان جمعه و جماعت، مدیران و مدرسین و مبلغین و طلاب عزیز اهل سنت کشور قدردانی کرد.

- ، حجت الاسلام لطفیان در پیامی از حضور پرشور و وحدت آفرین مردم قدردانی کرد و بر حضور ارزشمند علمای گرانقدر بخصوص امامان جمعه و جماعت، مدیران و مدرسین و مبلغین و طلاب عزیز اهل سنت کشور ارج نهاد.

و متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مَن تَطَوَّعَ خَیرًا فَإِنَّ اللَّهَ شاکِرٌ عَلیمٌ‏ کسی که فرمان خدا را در انجام کارهای نیک اطاعت کند، خداوند (در برابر عمل او) شکرگزار، و (از افعال وی) آگاه است.

بقره/158 ملت سربلند ایران اسلامی سلام علیکم تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از حماسه های ماندگار و روزهای بزرگی است که با حضور هوشمندانه و درخشش شما ملت بی نظیر در دفتر افتخارات این نظام مقدس ثبت و ضبط گردیده است.

حماسه جمعه 28 خرداد ماه 1400 یکی از همین حماسه های بیاد ماندنی است که در امتحان سرنوشت ساز انتخابات، نام و آوازه ایران عزیز را در حالی که دشمنان اسلام و نظام اسلامی اعم از استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، برخی حکومت های طاغوتی مرتجع منطقه و اذناب منافق و بی ریشه آنها در کنار برخی جاهلان راه گم کرده داخلی، شبانه روز برای تحریم انتخابات و نا امید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات 28 خرداد نماد وحدت بود

حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات 28 خرداد نماد وحدت بود