مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:202021-06-20ورزشي

تدوین سند راهبردی نخستین گام نجات فوتبال شیراز است


رییس هیئت فوتبال شیراز از استعدادهای فراوان فوتبال شیراز می گوید که به دلیل مدیریت غلط، هر ساله هدر می روند و آینده ای برای آنها در این شهر وجود ندارد.

- ایسنا/فارس رییس هیئت فوتبال شیراز از استعدادهای فراوان فوتبال شیراز می گوید که به دلیل مدیریت غلط، هر ساله هدر می روند و آینده ای برای آنها در این شهر وجود ندارد.

سیدمحمدرضا حسینی که حدود یک سال است جانشین کاووس عباسی شده، در گفت و گو با ایسنا از تلاش های هیئتش برای کاهش آسیب ها می گوید و ضمن تایید ضعف های فوتبال این شهر، برای رهایی از این بحران راهکارهایی را هم پیشنهاد می دهد.

تلاش کردیم آسیب کمتری به مدارس فوتبال برسد حسینی در ابتدا به وضعیت مدارس فوتبال اشاره و اضافه کرد: به مدارس فوتبال این مجوز را داده ایم که از ابتدای تیرماه کارشان را آغاز کنند.

در اواخر سال گذشته پس از تقریبا یک سال تعطیلی مسابقات فوتبال پایه، تصمیم گرفتیم فقط در راستای اینکه بازیکنان بیایند و بازی کنند و باشگاه ها هم وضعیت اقتصادی شان را سر و سامانی دهند، مسابقات را راه اندازی کردیم و تقریبا 70-80 درصد به اهدافمان هم رسیدیم و این چرخه مالی آغاز شد.

وی افزود: در اوایل سال جاری به دلیل شیوع گسترده کرونا، دوباره مسابقات تعطیل شد ولی حالا چند هفته ایست که دوباره کار را شروع کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی نخستین گام نجات فوتبال شیراز است

تدوین سند راهبردی نخستین گام نجات فوتبال شیراز است