مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-20سياسي

آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: میزان آرای اخذ شده توسط کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد.

- ، محمود ثمینی شامگاه یکشنبه در سخنانی آرای کسب شده کاندیداهای ریاست جمهوری در لرستان را به تفکیک شخص اعلام کرد و اظهار داشت: حضور حماسه آفرین مردم غیور لرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان لرستان افزود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه های معاند در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات 28 خرداد، شاهد مشارکت 48 درصدی مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رأی بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، نتایج قطعی آرا کسب شده توسط هر کدام از کاندیداها به تفکیک مشخص شد.

ثمینی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رییسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد 416 هزار و 339 رأی معادل 58.

69 درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رأی در استان به این کاندیدا اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد

آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد