مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-20حوادث

بازداشت کلاهبردار سی میلیارد ریالی


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیر کلاهبرداری خبر داد که با جعل عناوین دولتی و نظامی و صدور چک های بلامحل، اقدام به خرید اجناس از واحد ها صنفی طلافروشی و، لوازم خانگی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سردار علی ذوالقدری بیان داشت: در اوایل ماه جاری گزارش هایی در خصوص فردی که با جعل عنوان و معرفی کردن خود به عنوان فرزند مقامات کشوری اقدام به کلاهبرداری می نمود، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و اقدام به بررسی موضوع نموده که مشخص شد این فرد با دائر کردن یک شرکت جعلی با حضور در مراکز فروش لوازم خانگی و یا طلا فروشی با جعل عنوان و معرفی کردن خود به عنوان نیرو های امنیتی یا فرزند مقامات کشوری اقدام به خرید کالا و صدور چک های بلامحل نموده که در دو پرونده که تاکنون بررسی شده نزدیک به 30 میلیارد کلاهبرداری نموده است.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: پس از انجام هماهنگی های قضایی و اخذ دستور دستگیری، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با انجام اقدامات شبانه روز ی مخفیگاه وی را در حوالی یوسف آباد تهران شناسایی و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار سی میلیارد ریالی

بازداشت کلاهبردار سی میلیارد ریالی